Sedan vi startade TPO 2006 har vårt företag vuxit i takt med att efterfrågan på våra tjänster stadigt ökat. Vi är idag 21 anställda på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Skellefteå. Tillsammans hjälps vi åt att driva utvecklingen inom temporära nätverkslösningar för kunder inom sport, event, industri och byggsektorn. Det är ett omväxlande arbete som ofta bjuder på intressanta utmaningar. Ena dagen står du på en leråker och drar fiber inför ett byggnadsprojekt, nästa dag skapar du förutsättningar för ett direktsänt motorrace i Monaco. Det är ett viktigt arbete, ofta med ett begränsat utrymme för misstag. För att vi ska lyckas krävs att vi arbetar tillsammans och hjälper varandra, såväl ute på fältet som hemma på kontoret.
Lika mycket som vi uppskattar snabba växlingar och högt tempo, värdesätter vi långsiktighet och hållbarhet. Både när det gäller våra kundrelationer och när det handlar om att ta hand om våra medarbetare. Idag är vi en kreativ skara medarbetare som med nyfikenhet och ödmjukhet ständigt letar nya sätt att ge våra kunder bästa tänkbara förutsättningar för att lyckas med sina verksamheter.
Det är viktigt för oss på TPO att vi upprätthåller en hög kompetens inom våra specialistområden såsom nätverk, IT drift och support, radiokommunikation men också inom logistik och försäljning. Vi har ett högt engagemang för vårt uppdrag. Först arbetar vi hårt. Sedan firar våra framgångar tillsammans med god mat och många skratt.
Tycker du att TPO låter som en arbetsplats för dig? Hör gärna av dig så berättar vi mer. Nedan är de tjänster som vi för tillfället aktivt rekryterar till. Hittar du ingen som passar in på dig, så skicka gärna in en spontanansökan. Vi är alltid på jakt efter nya personer som kan göra oss ännu starkare, oavsett om du vill vara anställd eller jobba som frilansare eller konsult.
På Instagram @tpocommunications kan du se mer av hur vi jobbar.